Pocertifikačný outsourcing

Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu zabezpečuje po úspešnej implementácii a certifikácii systému manažérstva kvality podľa ISO 9001 jeho udržiavanie a zlepšovanie formou outsourcingu.

  • Zníženie pracovného zaťaženia osôb zahrnutých do systému manažérstva kvality.
  • Nezávislý výkon interných auditov.
  • Príprava správ o výkonnosti systému manažérstva kvality.
  • Eliminácia rizík vzniku nekvality v poskytovaných službách alebo výrobe.

Vaša organizácia môže počas jedného alebo viacerých certifikačných cyklov systému manažérstva kvality prijať ponuku na outsourcing vybraných procesov a požiadaviek ISO 9001, ktorý sa zameriava najmä na tieto oblasti:

  • Analýza interných a externých záležitostí.
  • Analýza očakávaní a zníženie rizík z nezapojenia zainteresovaných strán.
  • Analýza a modelovanie procesov zahrnutých do systému manažérstva kvality.
  • Manažérstvo rizika a eliminácia rizík vzniku nekvality.
  • Manažovanie programu interných auditov.
  • Výkon interného auditu v organizácii.
  • Administrácia dokumentov súvisiacich s interným auditom.
  • Koordinácia preskúmania manažmentom a vypracovanie správ o výkonnosti.
  • Vzdelávanie zamestnancov v oblasti metód a nástrojov aplikovaných pri udržiavaní a zlepšovaní systému manažérstva kvality.
  • Udržiavanie integrity systému manažérstva kvality po zmenách.
  • Administrácia dokumentácie systému manažérstva kvality.
  • Administrácia procesného modelu organizácie.

Rozsah dohodnutého outsourcingu závisí od personálneho zabezpečenia procesov zahrnutých do systému manažérstva kvality zo strany organizácie a jej potrebách na externé zabezpečenie týchto úloh.