Pocertifikačný outsourcing
Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu zabezpečuje po úspešnej implementácii a certifikácii systému manažérstva kvality podľa ISO 9001 jeho udržiavanie a zlepšovanie formou outsourcingu.
- Zníženie pracovného zaťaženia osôb zahrnutých do systému manažérstva kvality.
- Nezávislý výkon interných auditov.
- Príprava správ o výkonnosti systému manažérstva kvality.
- Eliminácia rizík vzniku nekvality v poskytovaných službách alebo výrobe.
Vaša organizácia môže počas jedného alebo viacerých certifikačných cyklov systému manažérstva kvality prijať ponuku na outsourcing vybraných procesov a požiadaviek ISO 9001, ktorý sa zameriava najmä na tieto oblasti:
- Analýza interných a externých záležitostí.
- Analýza očakávaní a zníženie rizík z nezapojenia zainteresovaných strán.
- Analýza a modelovanie procesov zahrnutých do systému manažérstva kvality.
- Manažérstvo rizika a eliminácia rizík vzniku nekvality.
- Manažovanie programu interných auditov.
- Výkon interného auditu v organizácii.
- Administrácia dokumentov súvisiacich s interným auditom.
- Koordinácia preskúmania manažmentom a vypracovanie správ o výkonnosti.
- Vzdelávanie zamestnancov v oblasti metód a nástrojov aplikovaných pri udržiavaní a zlepšovaní systému manažérstva kvality.
- Udržiavanie integrity systému manažérstva kvality po zmenách.
- Administrácia dokumentácie systému manažérstva kvality.
- Administrácia procesného modelu organizácie.
Rozsah dohodnutého outsourcingu závisí od personálneho zabezpečenia procesov zahrnutých do systému manažérstva kvality zo strany organizácie a jej potrebách na externé zabezpečenie týchto úloh.